Mój TOP pojawi się jak obejrzę przynajmniej 5 filmów tego pana w selekcji których będą mi bardzo pomocne TOPy innych użytkowników zamieszczone w tym temacie.
Mój top:
1. Zet i dwa zera 10/10
2. Brzuch architekta 9/10
3. Kucharz, złodziej, jego żona i jej kochanek 9/10. Oceniłem 10 sek temu :)
4. Nightwatching 8/10
5. Pillow book 8/10
6. Kontrakt rysownika 8/10
Eto wsio jeśli idzie o filmy PG, które widziałem, ale odrabianie zaległości idzie mi ostatnio całkiem niezgorzej :) Nieco wahałem się między miejscem 5, a 6. Może "Kontrakt rysownika" jest filmem lepszym, ale jednak więcej się po nim spodziewałem.
Aktualizacja topu:
1. Zet i dwa zera 10/10
2. Brzuch architekta 9/10
3. Dzieciątko z Macon 9/10
4. Kucharz, złodziej, jego żona i jej kochanek 9/10.
5. Nightwatching 8/10
6. Pillow book 8/10
7. Kontrakt rysownika 8/10
8. Księgi Prospera 6/10
Pełnometrażowe.
1. Dzieciątko z Macon 9/10
2. Zet i dwa zera 9/10
3. Kontrakt rysownika 8/10
4. Kucharz, złodziej, jego żona i jej kochanek 7/10
5. Brzuch architekta 7/10
---------------------------
6. Osiem i pół kobiety 5/10
7. Nocna Straż 5/10
8. Pillow Book 5/10
Na razie widziałem tylko 5 filmów, więc moje top 5 wygląda tak: ;)
1. "Pillow Book" 9/10
2. "Kontrakt rysownika" 8/10
3. "Kucharz, złodziej, jego żona i jej kochanek" 8/10
4. "Nightwatching" 7/10
5. "8 i pół kobiety" 6/10 (a właściwie 5,5/10)
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Kucharz, złodziej, jego żona i jej kochanek 7,60 10
2 Dzieciątko z Macon 7,80 5
3 Brzuch architekta 7,20 5
4 Zet i dwa zera 7,00 6
5 Kontrakt rysownika 7,00 3
6 Kronika wypadków 7,00 3
7 Pillow Book 6,75 4
8 Nightwatching 6,50 4
Ponadto:
Wizje Europy 6,00 4
Lumiere i spółka 6,00 3
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Dzieciątko z Macon (1993) 7,88 8
2 Kucharz, złodziej, jego żona i jej kochanek (1989) 7,33 21
3 Rembrandt: oskarżam... ! (2008) 8,00 5
4 Pillow Book (1996) 7,42 12
5 Kontrakt rysownika (1982) 7,33 9
6 Zet i dwa zera (1985) 7,00 10
7 Brzuch architekta (1987) 6,88 8
8 Wyliczanka (1988) 6,80 5
9 8 i pół kobiety (1999) 5,20 5
Ponadto:
Wizje Europy (2004) 5,63 8
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Kucharz, złodziej, jego żona i jej kochanek (1989) 7,79 43
2 Pillow Book (1996) 7,76 29
3 Zet i dwa zera (1985) 7,75 28
4 Dzieciątko z Macon (1993) 7,60 25
5 Kontrakt rysownika (1982) 7,46 28
6 Rembrandt: oskarżam... ! (2008) 7,43 14
7 Księgi Prospera (1991) 7,30 20
8 Wyliczanka (1988) 7,25 24
9 Brzuch architekta (1987) 7,04 24
10 Goltzius and the Pelican Company (2012) 7,07 15
11 8 i pół kobiety (1999) 6,31 16
12 Nightwatching (2007) 6,12 17
Krótkometrażowe:
Okna (1975) 6,54 13
Interwały (1969) 5,43 7
Ponadto:
Lumiere i spółka (1995) 6,08 13
Wizje Europy (2004) 6,00 17
MISTRZ
1 - Księgi Prospera - 10 (wizualne arcydzieło)
2 - 8 i pół kobiety - 9
3 - Pillow Book - 9
4 - Dzieciątko z Macon - 9
5 - Wyliczanka - 8
6 - Brzuch architekta - 8
7 - Kontrakt rysownika - 8
8 - Zet i dwa zera - 8
9 - Kucharz, złodziej, jego żona i jej kochanek - 8
10 - Darwin - 8
11 - Kronika wypadków - 7
12 - Spacer przez H: reinkarnacja ornitologa 6